![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Märke till fotbollströja?
Jag ska sy en fotbollströja inför EM tänkte jag. Nu skulle jag vilja brodera nåt märke på ryggen som står för fotbolls EM eller bara svensk fotboll. Men kan inte hitta något.
Någon som kan hjälpa mig? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har dom ingen EM symbol? Brukar dom ju ha ska kolla runt lite va oxå sugen på o hitta på något till detta spektakel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hitta denna på maskotarna kanske något att stygnsätta
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag vill nog ha något som är rätt likt det riktiga märket som sitter på fotbollströjorna.
http://sdsmedia.sydsvenskan.se/archi...384_91698a.jpg Någon som vet vart det kan finnas, eller som har lust att stygnsätta ett? Behöver inte vara så avancerat som på bilden. Kanske bara texten och sverigeflaggan ner, strunta i det över. Jag skulle bli så tacksam. Kan inte stygnsätta själv, och min systers son vill verkligen ha en tröja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Heja sverige!
Hej Sara!
Jag har gjort ett litet försök, har mailat dig. WiKa |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:31.