![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Någon i detta forum som har enkla mönster att dela med sig av?? Jag har nyligen lärt mig denna teknik - det är jättekul - men jag kan inte finna så mycket fakta kring ämnet - någon som kan ge mig tips???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Forumvärd
|
Det engelska namnet för frivoliteter är "Tatting" och om du söker på det ordet på google så hittar du hur mycket som helst!
Det är knappt lönt att skriva in länkar till dig här eftersom man hittar så väldigt mycket om man bara gör en enkel googlesökning på "free tatting patterns". Om du behöver hjälp att förstå de engelska mönstren kan du ju hojta till här så ställer jag gärna upp på att översätta om det behövs. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Forumvärd
|
Hej vill du ha lätta mönster på svenska om du inte redan har hittat så har du en länk här
http://www.tatting-ting.se/ |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:44.