![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Vill Ha Bort Färger I Broderi
HEJ
KAN NÅGON HJÄLPA MIG JAG VILL HA BORT FÄRGER I ETT BRODERI , DE ÄR FÖR MYCKET STYGN I DET, SYTT LAGER PÅ LAGER , HUR GÖR MAN DET I HUSQVARNAS PROGRAM ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Carina,
Om du har 3D (är säkert samma i 4D) går du in i fliken ”Edit” och klickar på den ikon som ser ut som en regnbåge under ”Modify” till höger. I rutan som öppnas kan du kanske ta bort färger. Om inte så högerklickar du på alla färger du vill behålla. De skall då inte synas, endast den färg du vill ta bort skall vara synlig. Klicka på ”Make block from visible area” under ”Select” till höger. Klicka på Delete. Jag har inte programmet själv så det är en liten gissning. I Embird Editor hade du högerklickat på färgen och valt ”Delet color”. Om du har det gamla HQ Vip-serien kan du göra samma sak som den andra varianten om du har Stitch Editor. ( I fliken Design väljer du ut färgen och i fliken Modify tar du bort den) Monica Ateljé Kreativ www.ateljekreativ.se |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:05.