Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-03-08, 22:31   #1
chery chery är inte uppkopplad

design chery

Nu händer det äntligen saker med min hemsida.Än har det inte blivit mycket mer än bakgrunden och en del tester, men det händer något i alla fall.Det är min man som gör sidan till mig. Jag har fått komma med önskemål, men sen gör han som han känner är bäst så det är inte allt jag fått genom (än så länge).Kommer att jobba vidare på den framöver, så förhoppningsvis är den klar rätt snart. Nu får jag lägga på ett kol med att testköra allt som ska vara med, men kul är det. Jag har efterlyst en egen sida i snart fem år. begriper mig tyvärr inte på att göra det själv så jag får överlåta det till den som är bättre. Min man har jobbat som webbdesigner, så han bör ha koll.
design chery
chery är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-09, 07:03   #2
myggorna myggorna är inte uppkopplad

Ja om inte han fixar det vem skall då göra det den är jattefin det som är iaf, så mild o titta på med de färger som var. Saknade en "home" knapp men den kommer väl vad det lider, man får väl titta in med jämna mellanrum och se på förvandlingen
myggorna är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-09, 09:35   #3

han kommer att lägga till både länkar och home,samt plocka bort knapparna och ha rosenbården på hela sidan på min begäran. Konstaterade när jag gick in på sidan i går kväll att dom skarpa knapparna stör ögat och jag vill gärna ha lite mer av rosorna.Jag kommer att brodyrer till försäljning i brodyr avdelningen och färdiga saker till försäljning på marknaden.Förresten så blir det nog en freebie knapp också.
Gammal 2008-03-09, 09:42   #4
Eva-Helene Eva-Helene är inte uppkopplad

Det var dom finaste knapparna jag sett på någon hemsida öht! Väldigt mycket trevligare än en svart "dutt"!
Eva-Helene är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-09, 10:32   #5

Knappen kommer från min knappsamling, och har suttit i en kavaj en gång i tiden, men jag önskar att den hade varit grön så den inte hade stuckit ut så mycket. Den tar liksom överhanden.Min man funderar på att göra dom runda i stället.
Gammal 2008-03-09, 12:13   #6
JohannaSoreke JohannaSoreke är inte uppkopplad

Annars tyckte jag just att knapparna var lite trevliga! Varför ska man ha som alla andra? Det är väl kanon att visa lite detaljer i sin hobby där med?!
JohannaSoreke är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-09, 20:09   #7

nu börjar det snart likna något. Presentationen på förstasidan ska bort, och ersättas med erbjudande o dyl. Presentationen har fått en egen knapp, liksom länkar(är på gång).Orderformulär från paypal skall också in, och sakerna som jag säljer ska in på marknaden. Min man tyckte han kunde ta ledigt från min hemsida för idag och jag tycker han har gjort sig förtjänt av det. Resten kommer i morgon. Knapparna behöll jag, men dom har tonats ner lite, så dom inte tar över uppmärksamheten helt. Dom var i skarpaste laget innan.På det stora hela är jag faktiskt nöjd.
Gammal 2008-03-15, 19:00   #8

Nu har förstasidan rättats till och det har tillkommit en gästbok. så småningom kommer också marknaden igång,(sakerna på förstasidan är till försäljning och kommer att finnas där)samt orderformuläret. Länkarna kommer också in inom kort. Min mans länk bl.a till sidan som handlar om hans bok, som beräknas komma ut nu i månads skiftet. Jag planerar också länk hit till forumet, till reumatikerforumet, samt info om sklerodermi. Samt en hel del favoritlänkar som har med sömnad pyssel och brodyr att göra.
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:19.