![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Brodera på byxor
Jag ska brodera bokstäver på ett par byxor men jag vill ha dem så att man kan läsa dem uppifrån och ner:
N A M N Är det någon som vet hur man gör? Jag har provat men jag kan inte komma på hur man ska göra. Jag kan få dem som man skriver: NAMN och liggande uppifrån och ner. Ska man använda förflyttningspilarna? Men hur vet jag då hur långt jag ska flytta den? Hoppas någon kan hjälpa mig!!!! Therese |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ska tillägga att jag har en Husqvarna 950 E
Therese |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
om det är bokstäver
om tex ligger i maskinen så gör du dem separat och placerar in under varandra... så varje bokstav är en egen bild som när du sätter ihop felra olika bilder till en så är det ju bitar innan du är klar.. Nu är jag ju inte så hej på det här men har gjort det du vill göra flera gånger på kläder... jag har en Janome 350e men principen är väl den samma....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för svaret. Jag provade lite varianter igår och tror att jag löst det.
Therese |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:04.