![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Album
Nu har jag tillbringat morgonen med att kolla igenom alla(!) album. Vet ni vad duktiga vi är! Det finns helt otroliga grejer där i. Allt från gardiner till julgransmattor, dockor till tvångströjor, växelspaksdamasker till hundkläder, skålar till brudklänningar. Det är hur mycket som helst!!! I alla möjliga tekniker och inriktningar.
Jag är så imponerad! Jag tycker att alla ger sig själva en klapp på axeln för " a job well done". Forsätt så! /Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jag håller med. det finns så otroligt mkt helt fantastiska saker här.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Här har vi en till som håller med. Det är så otroligt mycket fina arbeten här, och jag får otroligt mycket insperation av att se allt. Ni är ju bara för duktiga
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Man blir så glad av att se så olika ideér & att det finns outtömmligt av dem här.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det är just det: Allt är så otroligt fint! Speciellt gillar jag dom historiska klänningarna, korsetter, kjolar osv. Det är så fint! Och fina foton med häftiga skor... Mycket sånt jag hade velat ha för typ 20 år sedan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag tycker mycket om alla fina alster men hur skall man kunna betygsätta dem? de är ju så fina alla
mvh klaas |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Håller med Klaas jag tycker det känns svårt att betygsätta /Bibbi
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:14.