![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Förstärkning i baken?
Hej!
Är i startgroparna på ett nytt projekt! Jag ska sy mig ett par cykelknickers. Vad jag undrar är om någon har nån bra idé för hur man kan förstärka dom i baken då dom säkert kommer att slitas mycket just där. Nån med ideer el. erfarenhet? sus |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Cyklar inte själv men eliten har sämskskinn i baken. Mjukt följsamt och inga skavsår.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
förstärkning i baken
Jo, det e sant. Fast det var inte min komfort
jag menande när jag ställde frågan, utan mer ett bra sätt att förstärka byxan så den inte slits lika fort. Det borde vara vanligt bland er som syr barnkläder kanske? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har en gammal sybok här hemma som föreslår att man ska ha vlieselin som förstärkning på rumpa och knän på barnkläder. Kanske kan vara något?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Varför helt enkelt inte sy på en extra lapp i lämplig storlek som kan sprättas bort och bytas ut när den är sliten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
ja, det är nog det bästa faktiskt, får bara ta och utforma den på ett bra sätt. tackar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:27.