![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Jag ska sy ett baby-påslakan av ett gammal påslakan i bomullsflanell.
Tyget är storrutigt i blåt och vitt. Har bestämt mej för att sy på en applikation i övre ändan av lakanet i vitt bomullstyg, men kan inte komma på en passande bild. Det borde vara nåt som inte är alltför invecklat (men det behöver inte vara jätte-stiliserat heller!). Jag ska "klistra" fast det med dubbelsidigt limtyg och sen sick-sacka kanterna. Kan nån hitta på ett bra motiv åt mej?! (idétorka) Dom som ska få lakanet är rätt unga (20 & 21), det är deras första barn och vi vet inte om det blir en pojke eller flicka. Jag börjar klippa till lakanet nu, så skynda! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Bokstäver, ordet "BABY" kanske?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Spöket laban är ju lätt att rita och att sy runt om
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Mumintroll!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för tipsen
![]() Tror jag tyckte bäst om laban. Han borde ju vara lätt att sy runt. Fast man kanske borde sy fast honom med svart tråd, eftersom han ju alltid har dom svarta konturerna? Och min svarta tråd tog just slut ![]() Men å andra sidan har jag en svart textilpenna, så jag kan ju rita ansikte å sånt med den då. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:45.