![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Lära sig stygnsättnig
Hej!
Har den äldre varianten av Hqv Profesional Plus, den innan 3D. Nu har jag haft det jättelänge, och jag har inte ägnat mig åt det alls, dum som man är... Nu till frågan, hur ska jag enklast sätta mig in i programmen. Nu finns verkligen min vilja att lära mig stygnsätta själv, jag blir så imponerad av alla här som gör det. Snälla, kom gärna med tips om hur man lär sig lättast att stygnsätta, både på fri hand och efter bilder. Tacksam för alla tips och råd! Mvh Therese |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Therese
Jag har några gratislektioner för HQ gamla Vip-program. http://www.ateljekreativ.se/page.asp...umLanguageID=2 Längst ner hittar du två lektioner som visar i Digitizing. Det är en början i alla fall. Monica www.ateljekreativ.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för ditt tips, ska genast kolla in din sida! Önska mig lycka till!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:15.