![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Arg, arg, arg
God fortsättning på er alla sy vänner.
Sitter här och är arg - på mig själv. Var och köpte dyr frotté och skulle sy namn och en söt varg i pyamas på två badlakan. Gör allt klart och startar att sy. Tänker inte mer på det utan vänder mig om till datorn. Tittar på broderiet efter ca. 1 minut och ser att maskinen startat på helt fel ställe!!! Även om jag hade kunnat acceptera att vargen inte kom precis på mitten så hade den ändå inte fått plats i ramen (där den nu startat). Den hann sy understygn på en yta av ca:4,5x1cm och tät söm på ca:1,5x2cm. Tror ni att man klarar av att sprätta bort de stygnen på frotté - eller måsta jag kassera hela badlakanet???? Fortsatte att sy vargen i alla fall så får jag väl se om jag får några goda råd, och/eller om jag kan klara av att sprätta.... |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:15.