![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Allt om handarbete
Jag undrar om det finns fler än jag som är mammor till pojkar och försöker få inspiration till kläder ur tidningen Allt om handarbete?
Jag har upptäckt att det är väldigt svårt då de inte verkar intresserade av att göra mönster till små killar överhuvudtaget. Jag har varit prenumerant i ett år och blev otroligt besviken över att småtjejerna får gå på jul och nyårsfest i otroligt söta klänningaar men det fanns inte ett enda mönster till min lillkille. Ska han inte får gå med eller vad? I den senaste tidningen var det dags för maskerad och då fanns det en!!! tiger kostym för de minsta och en mängd klänningar till prinsessor och älvor! Jag tycker att det är diskriminerande att bara flickorna ska få vara festklädda. Vad tycker ni? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:46.