![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Det gick....
Jag har stygnsatt mitt första lace broderi. Det gick efter mkt om och men, nu ska jag testa och teata så att jag det går lättare och kanske lite mer avancerat så småningom.
![]() Här är en bild... Anne-Lii |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Bra jobbat!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Oj vad fint!
Nu vill jag också testa Lace, det verkar vara så roligt. Kan någon ge mig ett råd om vad som är lämpligt som första försök? Jag har aldrig testat förut, bara tittat på tekniken.
Anneli |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Du är så fantastiskt duktig, det är jätte fint arbete
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Gör en snöstjärna eller liknande.
Mitt första lace jag gjorde var snöstjärnor från ett broderi från huqvarna.
Sedan har jag hittat fristående lace på nätet som jag har köpt, men jag ville prova själv och nu har jag gjort mer... Jag har köpt hos Bibbi här på sysidan, ngt som heter Soluvlies vit tunn, det liknar tunn fliselin, men det går inte så lätt sönder, jag håller mej till det när jag gör lace, men när jag broderar på tex, frotehanddukar har jag vanlig tunn solvy. Hör av dej Anneli så kan du få provsy ngt jag stygnsatt... Anne-Lii Junia |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:24.