![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Jag har förälskat mig i en klänning Kirsten Dunst hade på sig i en tidning jag tittade i för ett tag sedan. Jag vill att den ska vara cerise och så vill jag ha den på nyår.
![]() ![]() Tack på förhand, Sara |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du tittat på mönster (tex vogue, burda mm) och sett om du kan hitta en liknande klänning som du sedan kan ändra mönstret lite på? Annars kanske det är en bra början?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nej, det har jag inte gjort. Vart hittar man sånt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Klädmönster hittar du antingen i tygaffären eller så går du in på länksidan här på sysidan och hittar länkar till burda, new mode, mccall (och på mccalls sida finns även buttericks och vogue). Lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja, hos de bättre tygaffären (med modetyger också, och inte bara hemtextilier) finns det tjocka pärmar med bilder av kläder, om du inte ser dem fråga efter dem!
Annars så finns det ju länkar, ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ah tack! Då börjar jakten nästa vecka!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Många bibliotek har också Burdatidningar och andra tidningar med mönster, det kan löna sig att kolla utbudet där du bor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:56.