![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Program/Vista
Hej
Köpte mig en laptop igår, och har fått System/program Vista, Nu har jag lite problem när jag sätter in USB kabeln och ska kopiera ett broderi fr CD-skiva som jag fått. Kommer inte åt den flyttbara disken den kommer o går...lite svårt att förklara. Är det någon som har laptop o programmet Vista, vet inte om det har med det att göra. Kan någon va min support? Kanske haft samma problem. Om det är det ok så maila mig gärna... tacksam för hjälp. Det där med teknik är inte min grej... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kanske svaret finns i den här tråden http://www.sysidan.se/forum/showthre...ighlight=vista
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack ska kolla
Man vill ju komma igång så snart som möjligt. Förde över med min stationära dator igår och då va det inga problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:08.