![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Långt fram
Är det fler än jag som ska till symässan i sollentuna den 3november
laika |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Hejsan.
Jo, jag ska absolut dit. Jag brukar ha en orange tröja som det står "Sysidan" på. Hoppas att någon ser mig i tröjan och kommer fram och hälsar. Vi syns i November (hoppas jag) Glada hälsningar Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jepp, jag skall dit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag ska också dit!
På fredagen tror jag att det är sagt! Åker med en buss som går från Filipstad med omnejd! Själv hoppar jag på i Västerås! Släckten är med på bussen! Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vad är det för adress til hemsidan om mässan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Efter mycket letande hittade jag den här http://www.syfestivalen.se/Default.asp?id=1
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag ska nog dit. Har aldrig varit där, men nu känner jag mig rik nog (det verkar som det är ett ställe där det går mycket pengar).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Åsa, vad kostar bussen? Vilken av dagarna åker den? Hur länge kan man stanna om man åker med den?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
ja
jag tänkte nog komma oxå, fast jag hoppas att det inte är som sist bara quiltning o scrapbooking...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag vet inte om fler kan hoppa på längs vägen?
Det är min mor som beställer en plats åt mej! Och hon bor i Filipstad! Men jag kan ta reda på vad bolaget heter som kör så kan du ringa dit! Annars ligger inte mässan långt från pendeltågets station i Sollentuna! När jag har kört bil dit har jag alltid parkerat vid sollentuna centrum! Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Jag kollade på hemsidan, Petterssons Buss stannar i Västerås. 250 :- t.o.r. inkl inträde, helt okej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Det var ju bra!
Kommer du att åka på Fredag eller lördag? Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Lördag är det väl mest "drag" på?
Får se hur jag jobbar dock. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Kommer från Åland på torsdagen,Tar inte bussen hem,stannar i Stockholm så att jag kan gå på mässan över helgen.
Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
syfestivalen
Ja nu åker jag den 3 november ska bli kul
laika |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:17.