![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
För nybörjaren och lektion i HQ
Hej,
Nu har jag laddat upp en lektion för dig som tar de första stapplande stegen i brodyrvärlden. Inget avancerat, bara lite hjälp på vägen. Lektionen innehåller också en genomgång i Embird och HQ för att lära sig vad man skall titta efter när man skall köpa program. Fungerar också som separat lektion i Husqvarnas gamla program VIP Digitizing 6.2B. Även om ditt är nyare kan du nog hitta något att lära. ak-lekt-0028 hittar du här: http://www.ateljekreativ.se/page.asp...umLanguageID=2 Inga-Britt har gjort en så fin påse med balettflickor på, se den på Galleriet. Hälsningar Monica www.ateljekreativ.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tusen tack Monica!
Så generöst och snällt av dig att hjälp andra! Detta är själva stommen i Sysidans tänk! Kramis KatarinaWidell ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kurser
Du verkar vara en riktig hejare på det mesta.
Snällt att hjälpa andra med lektioner som inte förstår hur man gör. Kan du kanske även Brothers PE-Design ver7 ? Så mycket bruksanvisning har jag inte sett på länge och på engelska !! Vore bra och få lite tips på svenska också. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det hade jag nog kunnat göra om jag hade programmet
![]() Eftersom jag själv använder Embird så blir det ju mest lektioner för den. Till HQ skriver jag när jag kan och tycker mig ha sett frågor om det och jag vet hur man gör. Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Monika du är alltid så hjälpsam när jag har trasslat till det vid nerladdning av mönster och dyligt.Tack från Gerd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:07.