![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hejsan!
e de någon som vet ett bra tröjmönster,typ helt vanlig tjocktröj? har letat men ej funit ![]() tack på förhand! /Margareta |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om det är en stickad/virkad tröja du vill ha mönster till är garnstudio en bra sida!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Vet inte riktigt vad du menar, men här är en länk till Stils mönster http://www.kilotex.se/index.php?page=29&prodpage=12, jag tänker på nr 23144 som man säkert kan variera med hel framsida också. Jag har själv nån gång ritat av en skön tröja och sytt (nästan) likadan själv. Prova! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
tack för svaren, de mönstre såg okej ut de kan ja nog göra om så de blir som ja tänkte mig. hur ja no h missat de mönstre när ja ha kolla:S rita av va ju en riktigt bra ide, har ju faktiskt en tröja ja tycker så de ska ja göra
![]() /Margareta |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:15.