![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Lace Skålar
Hej!
Är det någon mer än jag som kommer in i perioder när man bara broderar vissa saker. Ett tag hade jag dille på pannband ett annat tag hade jag mani på mobilfodral.Just nu dom senaste 3 veckorna har jag haft och har fortfarande dille på att göra Lace Skålar. Jag vet inte hur många jag har gjort och gett bort i present.Det är så roligt att göra en skål med tex hästhuvud på till dom som har hästar och sen fylla upp med lite kolor eller något annat godis.Jag tycker det är bra att ha lite färdiga saker på lager att ta med om man ska bort till någon.Nån mer som känner igen sig???? Ha det bra. Petra |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Förra veckan broderade jag ett tio-tal bokmärken i FSL nu vill jag inte se dom på ett tag. I bland så syr jag grytlappar på löpande band, ibland blit det bara broderier på t-skirt. Det går i perioder, det är så roligt att sy och brodera när man inte har några : måsten: utan jag gör allt för nöjet skull. Sen att jag har en massa olika projekt på gång som åker jojo mellan skåpet och symaskinen, det ar en anna historia
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:58.