![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Prissättning
Med risk för att vara tjatig!???
När någon frågar mig om vad det skulle kosta om jag skullebrodera ngt på en t-shirt eller en väska eller ngt så står ja gdär som ett litet fån o undrar vad i hela fridens namn jag ska säga. Jag vet att det varit uppe på tal tidigare men jag hittar det inte. Så snälla kan jag få lite hjälp med prissättnignen? Stygnsättningen? Man kan ju räkna ut i Embird men det står där pris för var 1000e stygn. och vad ska jga skriva i där? Ni som hållit på ett tag vet ju vad som är skäligt. Hitintills har det jag gjort blivit prissatt av de som vill ha det.Så - ja jag vet inte alls vad man ska ta. Har nyss blivit tillfrågad om flera olika saker så nu börjar jag få lite panik... Vore jättetacksam om jag kunde få lite snabbt svar för de hör av sig igen snart. Tackar i förskott för jag vet ju att ni är snälla o gärna hjälper till. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:42.