![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#46 |
|
Jag har alltid nåt projekt på gång! Nu stickar jag raggsockor på löpande band...wwwcreativechaos.blogspot.com
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
Citat:
Det får bli att alltid ha lite plåster hemma...utifall om! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
Citat:
Wow! Vilken underbar sida! Tänk om en annan kunde få till hälften så fint. Jag tycker inte ens att det är roligt med min blogg då jag inte kan göra det där lilla extra. Finns mönstret på Hello Kitty ansiktet någonstans eller har du gjort det själv? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
Citat:
det skall inte vara någon punkt emellan. kopiera bara länken så får du upp sidan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
Citat:
God fortsättning! Theresa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
Lusetröja
Jag stickar en lusetröja till dottern. Koksgrå och hallonlila det är första gången jag stickar en sådan..
Det är verkligen roligt. Ska bli två vuxentröjor också så jag vet vad jag stickar ett tar framöver.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
Förra tisdagen var jag till en vän och fick en kasse raggsocksgarn. Detta har blivit två par sockor, ett par i 44-45 och ett par i 40-41. En bebiskofta (5timmars) har det också blivit, ett par små tofflor och igår började på en ny 5timmarskofta. Alltsammans till min Lettlandsinsamling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Självklart stickar jag åremössan!
Den är jättepopulär bland ungdomar, jag håller just nu på att sticka en till mitt 15-åriga barnbarn ![]() Det går snabbt och lätt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
Vanter
Jeg holder på å strikke vanter.Har fått helt dilla på å strikke hansker så alle i familien får sitt par
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
Pippitröja
Just nu är det en pippitröja till min 16-åriga dotter som är under tillverkning. Ett mönster som jag köpt på Grunnebo Garn och som jag stickat många liknande tröjor av. ett superbra mönster!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:45.