![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Vakna HQ
den ena efter den andra maskin tillverkaren har dessa dubbla ramar..
men inte HQ, blir liiite iriterad måstte jag erkänna. det känns lite osäkert att skicka efter förlängnings bord o ram från Us för nästan 3000, tänks om det ändå inte blir snyggt utan bildas en skarv precis som det blir med pluttmaskinernas 10X17? jag är en "pillokännare" jag vill helst pilla känna o fnula. se resultat innan jag handlar... Tex detta med endless. jag gick o önskade mej den ramen länge. så när jag var in o kollade o fick den demad såvar jag inte alls så impad längre, den var väldigt svårhanterlig för en sådan som jag. då använder jag helder 36X15 o klisterpapper. o jag som tänkte köpa den osedd. lite så känns det igår satt jag o hade just skrivit klart bestäälningen på dubbelramen, när jag mindes detta.... är det fortfarande ingen i sverige som har den ramen??? finns det någon som har en double ram till annat märke? hur funkar dessa, blir skarvarna bra eller är den mest avsedd för spegelvända motiv??? frågvisast i stan PulverTroll |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:07.