![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hej
Tyvärr har jag inte så mycket tid till att sy och läsa sysidor just nu men jag tänkte att jag måste skriva och berätta om min Brother innovis 4000D. Jag har som sagt inte hunnit testa att sy jättemycket utan syr bara det allra nödvändigaste men jag tror att jag börjar komma överens med den nu, åtminstone broderifunktionen. Jag tycker att jag fortfarande får för många oförklarliga"trä-om-tråden"stopp, men för tillfället känns den lite medgörligare än i början. Hoppas det håller i sig. Förmodligen beror oförklarliga konstigheter på mig själv också Jag sydde till exempel en brodyr som blev som en ryamatta på baksidan. Satte samma brodyr i Janomen och den blev hur snygg som helst. Förmodligen har jag haft klippfunktionen fel inställd i Brothern.. Ha det bra! Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:48.