Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2010-05-01, 13:39   #16
MonicaBoberg MonicaBoberg är inte uppkopplad

Nu har jag postat min översättning och det blev denna variant till slut

Markera filtyper för quiltning
Avmarkera filtyper för quiltning
Visa filtyper för quiltning
Alla filtyper för quiltning

Denna variant sa klick direkt, tack Sotis, och en tioöring trillade ner: jag tror kanske att det bla kan vara i Iconizer som det skall visas eller på något liknande sätt i alla fall.

Skulle det vara helt fel så går det alltid att ändra.

Tack för hjälpen och nu är det bara att vänta tills det nya kommer upp. Jag vet inte om det är uppgradering eller uppdatering men det visar sig.

Monica
MonicaBoberg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-05-01, 13:58   #17
Ann-Marie Ann-Marie är inte uppkopplad

Nu har jag installerat Embird på min XP dator och då skulle man välja språk och jag tog engelska. Men finns det tilllräckligt "mycket" svenska i programmet för att man ska kunna välja det och finns det instruktioner på svenska för allt?
Ann-Marie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-05-01, 15:19   #18
MonicaBoberg MonicaBoberg är inte uppkopplad

Du kan växla mellan språken hur mycket du vill. Man behöver inte installera om eller ens starta om programmet. Helt suveränt.

I stort sett så är hela programsviten på svenska. Det är vissa delar som är hårdkodade i programmet som är på engelska för alla. Man kan även se vissa Ja och Nej-rutor som är på engelska men jag har översatt allt som går.

Nya saker kan vara på engelska då jag inte fått något att översätta men det brukar då komma till nästa uppdatering.

Det som inte är översatt är alla tutorials och hela hjälpdelen. Det har jag inte frågat om och inte heller fått filer att översätta. Jag har faktiskt inte kollat om dessa delar är översatta till de andra språken eller om det är engelska helt igenom. Visst skulle det vara bra med svenska även här. Det är dock ett enormt projekt så det kommer ta tid. Skall i alla fall kolla upp detta.

Väljer man svenska vid installationen så får man konstiga å-n. Det är nog så att programmet som gör installationen inte förstår detta. Jag har kontrollerat hur många gånger som helst och jag har skrivit rätt så det är något man får leva med och det är inget fel.

Monica
MonicaBoberg är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:29.