![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
FSL Tomte
Jag söker en Tomte i FSL med upphägningsögla
Det ska vara bara en tomte att hänga upp inte inbyggd i ett ornament Ska användas till örhänge Någon som vet var jag kan finna detta |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Oj.... låter som du vill ha en liten tomte eftersom det ska vara till örhänge?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
japp
eller någotsånär liten så jag kan förminska den |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har för mig att jag sett armband i lace...
Prova sökningar på Charm på de olika broderisidorna så hittar du kanske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hittade en liten en här http://www.emblibrary.com/EL/SimpleP...log=Emblibrary
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag köpte ett helt set med FSL julfigurer förra hösten. Där fanns det ett tomtehuvud, en tomte med släde, julgran mm. Jag gjorde själv örhängen av dessa (satte bara i öronkrokar)
Ja... jag köpte dem på Emblibrary... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
var inne och kollade där men dom tar bara kortköp viket jag ej har tillgång till
inget paypal där |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag har också varit inne och suktat efter dessa. jag kan inte heller köpa dom eftersom paypal är det enda sättet för mig att betala. Mailade dom en gång om detta, men dom tyckte inte det fanns anledning att lägga till paypal när det fanns så många andra sätt. Synd för dom har mycket fint.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Mindre, väldigt enkla jul/vinter-fsl-figurer finns här,
http://www.advanced-embroidery-desig...tml/23069.html om man nu leker lite med stl, trådfärger & t ex använder metallictråd & kanske småpärlor så kan de nog "bli nå't".... ![]() (Se längre ner på sidan hur de t ex gjort örhängen & det går att bet med paypal & jo, det finns en tomte med! ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Hej Beppe
Hur gick det i din jakt? Fick du fatt i något som du kunde använda till örhänge och i så fall var? Jag blev himla sugen på att prova när jag läste ditt inlägg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
chery fixade till 2 st till mig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Skulle man kunna få/köpa av dig eller chery? Hade varit himla kul och prova om det går.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:04.