![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag har köpt en ny dator, men är inte så"haj" på dom.....
Innan hade jag Winzip installerat på datorn + ett annat program som jag nu inte kommer ihåg vad det heter. Nu har jag installerat Winzip men kan ändå inte öppna mönsterna som jag hämtat hem! Kan någon hjälpa mig??? Vad använder ni för program? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag använder
Jag använder ett program som heter WinRAR att öppna filer med.
Mvh Annie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
HAr Du något broderprogram t ex Customizing installerat på Din dator? Vad jag förstår är det ett måste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Du behöver WinZip och/eller WinRar för att "packa upp" filerna. WinZip är inbyggt in Windows XP, men WinRar är separat. Det är inte säkert du behöver WinRar, men det är bra att ha, tycker jag.
Så behöver du något för att titta på filerna också. Gratis program för att titta är Wilcom Truesizer och Pulse Ambassador. Kan det ha varit något av detta du hade? Vad har du för maskin och hur för du över mellan dator och maskin? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har en D1 med digitizingprogrammet.
Jag ska prova med WinRAR och Puls AmbassadorTack för hjälpen så länge! ![]() Senast redigerad av Ann-Sofie den 2005-05-07 klockan 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Har du Digitizing behöver du kanske inte Pulse Ambassador.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hejsan!
Jag laddade hem WinRAR och sedan funkade det! Tack för all hjälp! Vilken tur att det är hockey då är det ingen som gnäller på att man sitter vid datorn! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:50.