![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
Visa resultat för omröstning: Hur fungerar det mellan dator och symaskin i ditt HQ 3D eller 4D? | |||
Det fungerar utmärkt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 50.00% |
Jag kan skicka broderi till symaskinen |
0 | 0% |
Jag kommer in i datorn från symaskinen |
0 | 0% |
Det fungerar inte alls |
2 | 50.00% |
Antal röster: 4. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Husqvarna 3D och 4D kommunikation med dator
Jag har 3D professional och 4D organizer. I båda programmen har jag haft problem att kommunicera mellan symaskin och dator. Med min designer SE kunde jag åtminstone komma in i datorn från symaskinen. Men nu med Diamond går det inte alls.
Jag har läst att fler än jag har problem med detta och tänkte därför göra en omröstning. Senast redigerad av Nallen den 2008-09-18 klockan 07:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad säger din HQ handlare om problemet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Dom vet inte hur jag ska göra. Jag hade kontakt med HQ med mitt 3D för att få dongeln att fungera med vista. Så jag får väl kontakta dom igen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
hej
ominstallera "Drivers for Windows Vista/XP (version 8.2)" från installations CD för Diamond maskinen efter det du har installerat Communication software 8.2. för mig fungerar det. lycka till ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har installerat kommunikationsdelen från cdn och sedan drivers för vista. Uppdateringen för 4D ska jag väl inte installera eftersom jag har 3D.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
nej, det skall du inte göra, installera endast Communication Software + ominstallation av Drivers Vista version 8.2 från CD.
Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:20.