![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Vilket syrum!
Kolla detta hus som är till salu... kolla vikket syrum hon har... Det var mest alla tyger jag reagerar på
![]() Jag som bara är i starten tycker iaf det e mycket http://w4.objektdata.se/pregen/272/O...7461_918914272 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det där blir jag LIIIIIIITE avundsjuk på.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
oj oj oj oj säger jag bara.
Jag hade inte haft tid o sy med ett sånt stort hus att städa o trädgården att sköta... Men sy rummet/rummen skulle jag vilja ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Snacka om att jag blir avis på alla tyger. Hela mitt hus får nog plats i deras kök
![]() ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Om man köper huset kan man ju alltid fixa städhjälp! Men sy rummet är fint. Jag blir sällan eller aldrig avundsjuk, jag är glad åt det jag har...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ja, det är ett jättefint hus och ett jättefint arbetsrum.
Dock måste jag säga att huset i länken faktiskt inte är särskilt stort, utan "bara" 165 m2. Himla bra tagna bilder är det iallafall, för huset ser mycket större ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det är min systers hus som är till salu och jag kan säga att tygsamlandet är ett släktskap...
Han som har fotograferat har varit duktig för det är inte så stort i verkligheten som det ser ut i annonsen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
Nämen va lustit! -att det var syrrans hus asså. Gillade hennes trådförvaring ![]() Tror dom har använt en såkallad (?) vidvinkel objektiv när dom fotat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Trådförvaringen är gammalt arvegods från morfar...tror att det är en gammal låda från ett skrivbord eller så.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Uj, ett sådant syrum hade jag nästan kunat mörda för! (Nästan, så din syster behöver inte oroa sig, Nile
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
8 milj kr
Får jag gissa?? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:58.