![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Billiga broderimönster
Gör jag fel nu så rätta mig någon. Men har för mig att jag sett någon göra så här innan.
Ville bara tipsa om att ABC Embroidery har stor rea. Köp ett mönster få ett gratis........ Vet inte själv hur deras mönster är men nån annan kanske vet o kan berätta. Så här stog det i mailet från dom som jag fick. "This means you can buy one design and get one free for the same or lower price than the paid one!" Adressen ja. http://www.abc-free-machine-embroidery-designs.com/ Ha en rolig stund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Dom har jättefina motiv och hög kvalité på sina designs. Klart man måste få tipsa om såna erbjudanden. Jag har också fått det för jag är med på deras maillista. Kan varmt rekommendera deras designs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har köpt därifrån(både direct från dom och även deras auktioner)kvaliten är hög så även jag vågar rekommendera.
TESS! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:00.