![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Hej!
Dina temaribollar är jatte fina. Jag har en systerdotter från USA som var på besök förra året och hon hade gjort tre sådana åt oss som presenter. Hon är mycket japan intresserade. De är jätte fina...jag har de stående i en träskål på bordet. Rae Här finns bilder på fler: http://www.etsy.com/search_results.p...n=&max=&page=2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag är rätt sugen på att prova, men förstår inte riktigt hur man ska brodera. Kollade på www.temari.com och läste igenom där, men förstod ändå inte.
Synd bara att man bor så långt från Uppsala, annars skulle man ju kunna gå kurs där. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Så fantastiskt vackra! Jag läste beskrivningen och fattade ungefär halvvägs - sedan var det bara att ge upp....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej Gavagai och alla andra!
Jag hittade även jag Temaris "någonstans" och har lärt mig grunderna på egen hand för ett par år sedan (räknade efter och tiden går visst fort, för det var typ 2013...)! Jag har inte gjort så väldans många men bortåt tio stycken skulle jag gissa på - för ett par veckor sedan introducerade jag mig själv till Pinterest och nu blir så sjukt taggad att göra fler :D Jag skulle ju tycka att det var jätteroligt att hitta likasinnade i Sverige, frågan är om du/ni fortfarande praktiserar Temari-tillverkning och/eller om du har några trevliga svenska forum att rekommendera? Vänliga hälsningar Finan |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:43.