![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mönster till barbiekläder?
Nån som har eller vet vart man kan hitta gratis mönster till barbie å my scene kläder. just nu konstruerar jag själv men det är så rackarns pilligt. Byter även gärna mönster. mest intresserad av vanliga kläder, då barbie mest verkar ha brud eller balkläder...*suck*
tacksam för tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tack, ja de verkar ha hur mycket som helst, tänke kanske mer på mönster till sömnad..
( tycker det är förvirrande att stick och virkbeskrivningar också kallas mönster - det gör det väldigt svårt när man söker på nätet..ivf. för mig som är kass på att sticka..) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
här finns länkar till både stickat, virkat och sytt till
http://www.bevscountrycottage.com/barbie.html#crochet och här en del mönster http://www.molendrix.com/strihy1.html som visserligen verkar vara inspirerade av Star Wars, Sagan om ringen mm... men det är ju nåt att utgå från för att kanske göra egna mönster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
tack detta är toppen, å tack meg än en gång för de fina mönstren du skickade!
kommer upp bilder så småningom! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej
Jag sydde mycket barbiekläder förr i tiden Använde bl.a. denna bok som jag tyckte var bra; Kläder och tillbehör till Barbie och Ken av Pia Munck Hernö. Kostar ca 106 kronor Det finns också en del mönster att köpa i tygaffärer, på tradera och ebay. Maila din adress, så skickar jag en del av det jag har Min mail adress är asjoberg62@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:23.