![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Klockmodell på hatt
hej, det borde inte vara så svårt att få till men undrar ändå om det finns ngn som har tillgång till och kan dela med sej av ett mönster för hatt i sk klockmodell. Det är till en vuxen kvinna och skall sys i ett finare tygkvalitet då den skall bäras till ett höstbröllop.
Ngn som kan hjälpa mej? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kanske kan du ta IKEAS gratismönster.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Min textillärare sa att hon brukade ta och rita av formen på ett strykhjärn, och använda 5-6 sådana tårtbitar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
IKEAs gratismönster?
Nu har jag sett i flera forum att det ska finnas gratismönster på solhatt på IKEA, men hur jag än letar hittar jag det inte.
Hittar det inte på nätet och inte heller på IKEA Kungens Kurva. Ni som vet, var finns det??? Kanske fler än jag som undrar............... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
På ikea örebro och västerås så finns mönster vid tygavdelningen. Men solhattsmönstret de har är inte en klockformad solhatt utan en med brätte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack Monica!
Tack snälla Monica, ska titta i Västerås när jag kommer dit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:45.