![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#15 |
|
Nu börjar vi bli några. Konstig att du har inte fått höra nånting från Husqvarna.Två veckor är lång tid.
Vad jag har gjort är att jag har försökt överföra broderier i SE genom SE och det går hur bra som helst. Det bevisar att det finns koppling mellan dator och maskinen och att det är inget fel varken på dator, maskinen eller USB kabel. Det måste vara nånting i programmet som har gjort att man kan inte överföra broderier längre. Det är en lösning tills vi får svar. Diamant vet jag inte hur bra den är vi få se när jag får prova. Jag är lite trött på den dåliga support man får eller kanske inte dålig för den är bra när man får den men tills man får det.... Om man tänker på hur mycket pengar vi har betalt .... Det kan vara så att i USA är dom mer service inriktade och därför är marknaden bättre. Ingen vill ha sin bil framför dörren i två veckor innan man får hjälp men en sy maskin eller program kan vänta fast det kostar nästan lika mycket pengar... Vi löser det här jag ger inte upp Kram Monica |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:05.