![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Har nyss fått hem tråd från USA. 100 rullar! Jättefint att se alla uppställda på bordet. Men där kan dom ju inte stå.... Någon som har nåt bra förvaringstips ? skåp eller hylla av nå´slag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Grattis
Jag köpte en hurts på Ikea, i de tre nedersta lådorna får de här rullarna plats stående |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack dahlia, det kan vara ett alternativ.ska ta mej til IKEA.Helst vill jag att dom syns. Dom är ju så fina.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
De syns bra, och det är lättöverskådligt.
Jag har 6 rullar på djupet och 13 på längden. I de tre övre lådorna har jag mina "gamla" trådar, och annat som hör till broderingen. Jag har lagt diskunderlägg i botten, så rullarna inte åker omkring. Det är mysigt att bara dra ut en låda och titta på "godsakerna" Hurtsen är väldigt lätt att montera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Låter bra. tipset med diskunderlägget var åxå bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag o min sambo byggde en låda till mina 100 rullar som vi har satt på väggen. HAr ingen med golvplats därför blev det väggen där plats fanns. Blev kanonbra o överskådligt. Titta in på min sida så ser du det.
http://www.sysidan.se/albums/view.htm?ID=5247 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Vilken smart å snygg lösning till trådarna!! ska visa min "gubbe", kanske kan han åxå tänka till.
Ni är så bra alla som tipsar om så mkt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
jättesnyggt
funderar på om man kan lägga hålmasonit med tex blomsterpinnar i hålen i botten på lådorna ska fundera på det |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Bra idé, om hål-masoniteten inte är för tjock!
De tre nedersta lådorna är 7 cm höga. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:54.