|  | 
|  | Nyheter |  |  | Artiklar |  |  | Bloggar |  |  | Forum |  |  | Bilder |  |  | Annonser |  |  | Recensioner |  |  | Länkar |  |  | Kalender |  |  | Medlemmar |  |  | Din sida |  |  | Om... |  | 
 Bevakningar
 Bevakningar    Inställningar
 Inställningar    Sök i forum
 Sök i forum    Forumregler
 Forumregler  | 
 | |||||||
| Notiser | 
|  | Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ | 
|  2008-05-25, 08:02 | #4 | 
| Medlem sedan: aug 2004 
				 | hej tjejer! det var en bit tråd som hade fastnat i den som spolhuset ska sitta i och maskinen börja varna om någonting med motorn till spolen så min karl var tvungen att hjälpa mig att öppna alla ställen som gick för att komma åt , utan att bruka våld för tråden satt som berget och kan ev vara så att det fortfarande sitter en liten bit tråd kvar där fast vi har rengjort och den vill inte ta upp undertråden han var ju tvungen att lossa själva spol delen för att det hade kommit mycket tråd runt stången som spol grejen sitter på kan vara så att när han sedan skulle sätta dit den igen så hamnade den en aning fel han var ju tvungen att göra så för annars hade säkert motorn brunnit om man försökt på annat vis. tack för all hjälp jag återkommer när jag vet lite mera och när jag har köpt en servicebok på pdf format som jag tänkte skriva ut.(får den troligtvis i veckan) mvh Anne | 
|   |   | 
		«
			Föregående ämne
			|
			Nästa ämne
		»

| 
 |  | 
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:31.

Trådad visning
 Trådad visning