![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
50-års present?
Jag och min gubbe är bjudna på dubbelt 50-års kalas. Alltså både hon och han fyller år. HAN och min gubbe är kompisar och HON har vi inte umgåtts så mycke med. HAN är sjukgymnast och mycke engagerad i scouterna. Däremot vet vi inte så mycke om henne.
Vad ska man ge i present??! Funderade på att köpa ett set med handdukar och brodera nåt till dom. Vi vill gärna "busa" lite med dom, men samtidigt får det ju inte väcka anstöt från henne..... Funderade lite på ett äldre rynkigt par...(lite bus får man väl tåla när man blir 50?!) Vad tycker Ni? Har ni nåt tips? Alla förslag är välkommna. Jag vet ju att på denna sida finns så enormt mycke erfarenhet och kunskap, så jag frågar här Tack på förhand! Kram |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Finns det ingen som kan ge mej ett tips?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ge mig din mailadress. Kan ha nåt roligt på lur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har skickat till din mail.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack Lena!!
Kommer nog att använda nåt av dessa gratisbroderier (!) OBS, så att inte nåt blir fel. Tack för hjälpen Kram till dej |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Skoj att du gillade dom.
Det är länge sen jag hämtade hem dom så jag kommer inte ihåg vilken sida bara att det var gratis o man fick brodera med dom o tom sälja hela det man ev sytt o sen broderat på. Men som allt annat så är det ibland svårt att veta vad man får o inte får göra med broderier även om dom är gratis eller free eller friebees. JA allt vad det kan heta. /Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:20.