![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#12 |
|
vet inte om du menade frågeställaren eller mig...
Jag själv har båda Meedoms böcker på danska, de finns att köpa på adlibris som sagt.
Sedan finns det en Sy och Sticka 0-3 år som varit slut länge...men den hittade jag på ett antikvaritat i Bollnäs (!), via nätet. Gå in och sök på böckerna, ibland har man tur. Mitt ex var t.o.m. fortfarande inplastat, dvs aldrig öppnat! Ett bra pris hade den också, trots att den aldrig använts... Men jag gillar ändå de andra två som Meedom gett ut bättre. Pärmar har jag funderat på, det är väl den bästa lösningen....Just nu har jag lagt dem i överblivna plastfickor/zip it påsar men det blir så osorterat. Så pärmar ska jag verkligen testa. Har precis fått en ny bokhylla till min syhörna också ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:39.