![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#3 |
|
Tack för snabbt svar, tänk att det inte var för så länge sedan som man snällt fick vänta till måndag när affärerna öppnade innan man kunde få hjälp!
Trådspänningen är inte bra, försökte lägga tråden under brickan men det blir inte bättre. Visst trär den men jag tror att det blir fel. Jag har ju tagit av locket men vad hjälper det när jag inte vet var tråden ska gå.Hittade 2 olika trådspännings test så jag får prova att sy ut dem. Övertråden tror jag är alldeles för hårt spänd och det blir bara värre. Har tänkt att åka till Västerås Symaskinsbutiken och se där om de kan göra nåt.Vill gärna skaffa uppgraderingarna samtidigt. Puh, nu har jag suttit vid symaskin och datorn hela dagen igen! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:34.