![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Någon som vet?
Jag hitta en sida med mönster som heter Simplicity. Hitta dock ingen sida på svenska som säljer detta märke. Nångon som möjligtvis vet vart man kan få tag i det?
Tack på förhand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Mmm, jag har beställt från sewingpatterns.com (dom har även new look mm) och det har inte varit några problem. Dessutom blir det superbilligt nu när dollarn är så låg!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
simplicity mönster
Hej...jag bor i vänersborg och där har vi en butik som säljer simplicity mönster."Birgiths stuv". Man beställer dem och så har hon dem nästa dag...är det nått speciellt mönster du tittat på så hör av dig så kanske jag kan hjälpa dig med det...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
I vår butik här i lund, kan man beställa simplicity.Dom har simplicitys mönsterbok där. Tar någon dag att få hem det. Kolla med tygaffärer som du brukar gå till och hör om dom tar hem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:54.