![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Räv
Är det någon som vet var jag kan hitta en GULLIG eller ROLIG räv??
Hittar nämligen bara naturtrogna o det är inte alls vad jag söker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Det finns en rolig räv under Clipartopolis sida med designs (Pirate critters, bild 3), och den här uppsättningen har varit gratis, så jag har dessa bilder: http://www.clipartopolis.com/collect...ion&catid=3789 Sedan är det bara att stygnsätta ![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej igen...
Här kommer den här pirat-räven stygnsatt. Bifogad är även en jpg med färgförslag. Ha en trevlig söndag ![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej Gunilla! vilket pogram ska jag öppna filerna med? Jag är inte så haj på detta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Du behöver ett zip program för att packa upp filerna. Sen öppnar du filerna i ditt broderprogram.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack Gunilla vad du är snäll
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Så lite så
![]() Här kommer räven i PES (av någon anledning blir filer i detta format mycket större än de andra, och med jpg-bilden över färgerna så gick det inte att bifoga alla format i en zip-fil i forumet här), maxstorleken är ju 102400 bytes. /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack Gunilla!
Känns så lyxigt när du delar med dig, för du gör så fina broderier. Katarina |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Hej Gunilla och tack så jätte mycket för att du delar med dig. Du är en ängel. Kram karin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Tack Gullum. Jag har inte kollat ännu om det funkar för mig. Men det blir nog bra.Annars hör jag av mig igen här på sysidan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
TACK Gullum. Jag harinte kollat om jag fixar det ännu,. Skulle jag inte klara av det så frågar jag igen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Hejsan!
Hoppas det fungerar bra med något av JEF, HUS eller PES. Jag fick för mig att du inte hade program för att öppna HUS eller JEF, så det var därför jag dristade mig till att konvertera till PES också ![]() Tack Wika, Winberg o Amanda, förresten. Är jag en ängel? Moi ![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:49.