![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Kan det være så enkelt å konvertere?
Om man har en fil i format f.eks .hus....er det da slik at man kan åpne denne i Embird også spare den som .jef? Så faktisk ut til å gå, men har ikke brodert den ennå
- kan ikke tro det er så enkelt?.....er vel ikke det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jodå det är så enkelt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
WOW!!! Og det blir like pent når man broderer ut??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jeg har noe .pes-filer.
Hva slags filer er dette? Ser ikke ut til at jeg kan åpne dem med Embird? Må jeg bruke et sånt konverteringsprogram for å lagre disse i jef? ...trodde Embird kunne håndtere de fleste filformater jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja jag har inte märkt att det skulle bli sämre, Däremot kan färgerna bli annorlunda,men det har aldrig varit problem för mig för jag väljer ofta färger efter eget huvud ändå.Pes borde kunna gå i embird, för 90% av brodyrerna jag tar hem är pes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Takker for svar. er greit å plukke farger selv. Skal prøve å åpne pes igjen. Burde jo gå i Norge også
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag kom att tänka på att det kan kanske bero på vilken version av pes det är och vilken version av embird det är. Jag hade problem tidigare med pes version 5. Efter uppgradering av embird så försvann problemet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:11.