![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Halloj!
Är det någon som kan tips om vart man köper plast,tråd och papper till bra pris? VH Pernilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Tråd kan Du köpa av Bibbi här på sysidan. Titta på annonssidan så ser Du en syende dam, klicka på hennes så kommer du till Bibbis prislista Titta på Tradera, där finns en hel del knappar och annat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Bibbi har många bra grejor, men just maskinbroderitråd tror jag inte hon har. (Däremot underlägg och en massa andra godsaker!)
Jag skulle nog vilja rekommendera Maskinbroderi.se för tråd för att få bra kbalitet till bra pris. En del av Traderatråden är mindre bra (kollar lite då och då bara, så vad som finns just nu vet jag inte, utan det är en allmän reflexion av vad som brukar erbjudas). Maskinbroderi har också underlägg till mycket bra priser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Visst har Bibbi en del tråd för maskinbroderi.
dianno här på sysidan har mycket bra tråd för maskinbroderi. Jag har köpt tråd av dianno, både på Tradera och genom hennes hemsida. Hon har mycket bra tråd |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Bibbi har inte tråd till maskinbrodyr har prat med henne i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jättetack!
Tack snälla för svaren jag fått,ska kolla runt lite.
Dianno har jag handlat av på Tradera och vet att hon har bra tråd. Visste inte om hennes hemsida, måste jag kolla. Tack ännu en gång för att man får hjälp så snabbt. Vh Pernilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Indukta Progenta
http://www.brodyrvaruhuset.se/ är billigare än maskinbroderi.se.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag köper min tråd från Sunembrodery annons här bredvid jag tycker dom är billiga och snabb leverans
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Vet inte vad det är för plast du är ute efter men såg idag att Jonic har i sin fyndhörna Kraftig plast.
Oj såg nu att det handlade om maskinbrodyr, gick in från sysidans startsida och tänkte inte på vilken forumsrubrik det var under. Så jag gissar att det är någon sorts plast till maskinbrodyr du söker och inte alls sådan plast jag tänkte på. Senast redigerad av MonikaW den 2008-03-08 klockan 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:36.