![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#15 |
|
Menar du ta bort klippen ?
Jag har ju en SE LE så min är inte uppgraderad...vet itne om de funkar på samma sätt. Jag har en ikon med verktyg och därunder kan jag ta bort klipp av hoppstygn och klippa av trådar Min har aldrig tagit sönder nåt så men visst blev man lite chockad i början när den for fram ![]() Men att den drar sönder tyget verkar ju knas Fast du kanske menade hur man får klipp av hoppstygnen på ett gammalt broderi? Min maskin har klippt alla sådana stygn när jag haft funktionen på. Vet inte om det varit tur eller om alla haft det inprogrammerat? Jag trodde ju den klippte alla hoppstygn av en viss längd men läste sen att den inte gjorde det?? Man ska kunna lägga in klipp dock men jag vet itne hur. Har inte kommit så långt ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:07.