![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Mönster till barnkläder sökes
Hej!
Jag ska sy lite barn kläder till en bekan och undrar var man kan få tag på gratis mönster till roliga barnkläder? tack på förhand! /Margareta |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Mitt tips är att kolla biblioteket. De brukar ha bra böcker samt även tidningen Allt om handarbete som man kan låna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Gratis o gratis!!! Köp en tidning. Ottobre Kids rekomenderar jag. Du får jätte många olika mönster och stl i den. I förra numret fanns det över 40 olika mönster o den kostade bara 84:-
Verkligen prisvärd. Å då är man bra garderad för nyfödda o upp till 10år. Det har väl nyligen kommit ut en ny. Jag hittar mina tidningar på Ica o konsum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
Kankse tycker man att den är dyr men man får många mönster för igentligen billig penning.¨ kram Pa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kan man hitta mönster gratis på nätet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
http://www.sewingpatterns.com/
har en popup ruta där de erbjuder lite olika mönster för gratis nedladdning. Vet inte hur ofta de byter mönster men det kommer nya lite då och då. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej!
Ni som syr efter OTTOBRE tidningen, hur är passformen på mönstrena storlekar mm? Jag har köpt några tidningar men inte kommit igång att sy! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:33.