![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#7 |
|
Visst blir man beroende men jag tror inte det är skadligt för mer än möjligen plånboken.
Jag är periodare och just nu är jag inne i en period när jag bestämt mig för att inte handla varken tyg eller broderimönster. För ett par dagar sedan kom en av mina väninnor till mig med en kappa som hon sytt färdig nu. Den var bara så snygg! och det tyget hade hon fått av mig för det hade legat i mitt skåp i nästan 40 år, så det var på tiden att jag rensade bort det. Det var då jag bestämde mig för att nu måste jag använda det jag har och inte handla nytt. Jag hoppas denna priod varar ett tag nu så jag får plats med nytt tyg. Broderierna kan jag inte lova att jag kan låta bli att köpa men jag ska försöka. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:02.