![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
snälla HJÄLP!
Jag har sökt runt på nätet efter broderimönster på "tras nallar"; sånna där nallar som ofta finns på gratulationskort. Hittade det jag sökte hos Gorillaz brodyr, under Galleri 1 = Barn. Nu undrar jag om någon sett nallarna på någon länk???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har sett på denna sida men det är lace men kolla får du se.
http://www.embroidery-artist.com/start.htm Den heter Teddy lace där mvh Anneliiw |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
TACK !!
Tack snälla du! för ditt super snabba svar! Vill så gärna brodera nallarna på mitt barnbarns sängkläder. Mvh Siv!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag va så glad att ja lyckades komma ihåg dom. Dom ä så söta. Men ja vet inte om det kanske va lace du ville ha. Men det kanske går att göra dom ändå.Dom är ursöta.
Anneliiw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej. På embroidery DK har dom lagt ut sju nya nallar som liknar dom nallarna som du söker. Nallarn är mycket fint uppsydda./ Anneli
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:21.