![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Jag tycker du ska se till att få se den brodera. Då märks det om något inte är som det ska.
Jag tror att broderimaskiner är ganska svårsålda, då priserna gått ner och prestandan gått upp en del under senare år. Vill man då bli av med maskinen får man sätta ett lågt pris. Även om du skulle lägga 500-1000 kr på att någon tittar igenom maskinen blir det ett bra pris. Jag har nu läst någon av dina tidigare poster, och ser att denna maskin kanske inte riktigt uppfyller vad du önskar, men för att få det du helst vill blir det ganska många tusenlappar till, och detta är ett bra sätt att känna sig för om man verkligen är beredd att satsa alla dessa tusenlappar! Läs runt här och se hur många som är helnöjda med sina Janome 300. Det är alltså samma maskin som denna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Tack SyFia! Jag kände också att det jag egentligen är ute efter är för stort att börja med, känns bättre och mer ekonomiskt att börja med något smått så får jag se hur mycket jag faktiskt hinner använda maskinen innan jag smäller på stort. Man kan komma ganska långt med en liten maskin också
![]() Bra tips att få se maskinen brodera! Jag hade nog inte tänkt på det själv, smart som jag är. Jag har aldrig köpt någon symaskin själv, utan alltid lånat vänners eller den jag har nu har jag "lånat" från mamma :P |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:10.