![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Jul REA och gratis brodyr Atelje Kreativ
Hej på er alla brodyrgalna vänner.
Nu har jag gjort så ni kan ladda ner en normalt köpebrodyr helt gratis. Problemet är att ni får själva leta reda på den. Något får ni väl göra för att få den ![]() Jag har också Rea på allt. Välkommen Monica Boberg Atelje Kreativ www.ateljekreativ.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag får tacka o bocka. Perfekt för mig var det
![]() Jag hittade dom och såg några fler som jag ska köpa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack så hemskt mycket och passar på att önska dig en riktigt God Jul även om det är ett tag kvar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack
Tack så mycket de var jättesöta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack så hemskt mycket!
Du är superduktig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Man blir verkligen rörd över hur många fina saker ni alla delar med er av.
Tack snälla Monica för dessa! Det enda jag ångrar är att jag inte tidigare satsat på en broderimaskin ![]() Anneli |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack så mycket! Och vilken bra sida jag hittade. Massor av roliga saker! jag kommer igen när jag lärt mej mer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag är nog blind...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Ja det skall ju inte vara lätt till att börja med. På de flesta kategorisidor finns en gratis brodyr längst upp men det är inte någon av dessa.
Det är en brodyr som jag normalt säljer så den har också en knapp för att lägga den i varukorgen, vilket du inte skall göra med denna. I texten till brodyren står det att det är en julklapp till dig. Länken är ljusblå och kanske inte helt lätt att se. Jag kommer med lite ledtrådar så småningom så håll ut. Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Tusen tack för broderierna
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
lite tidigt
men tack för julklappen och GOD JUL på dej Monica
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
jag tackar och bockar! Och önskar såklart God Jul tillbaka. Så snart som jag skaffat min brodermaskin, så kommer jag tillbaka till din sida!
/Stefan |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Roligt ni tycker om brodyren.
Nu har jag lagt ut en bild på ett paket där en nalle hoppar upp så det skall vara lättare att hitta. Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
NU hittade jag den!! Var inne och tittade på den igår, men fattade inte då att det var denna som var julklappen! Men nu, så... Tack så hemskt mycket, nu ska jag brodera!
Kram Monica Anna |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Tusen tack för broderierna och GOD JUL
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:43.