![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#28 |
|
Den är perfekt att brodera med, den heter ThreadDelight, och finns med i Embirds trådlista.
Det är en Polyestertråd. Jag broderar "som vanligt" med dem! Det är 260 rullar i 260 nyanser, alltså inga dubletter! Jag har hela färgkartan. Det är perfekt att ha alla nyanser. Det är 1000 m på varje rulle. Hurtsen monterade jag förra fredagen och de här rullarna har jag i de tre nedersta lådorna. (mina "gamla" rullar ligger i de översta). Hurtsen får stå i hallen, strax utanför dörren till syskrubben, därinne ryms den inte. Dollarn är ju fortfarande låg, så passa på att handla. Jag använde mitt e-card när jag köpte tråden. Och trots min klena engelska lyckades jag handla!!! ![]() Hoppas att jag fick med svar på allt nu! Annars får Ni hojta till ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:51.