Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-11-20, 19:45   #3
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad

fnissa fnissa

det låter ju som när jag köpte min första maskin
jag skulle bara skriva massa hundnamn på jackor mm

joo tjena vad många sådanna det blev, mer tavlor skulle jag tippa..
iallafall i mitt fall för det är ju dööösköj o brodera

men ett bra tips är att köpa en maskin du kan direkttexta på en display. för det underlättar när man ska skriva speciellt om man har har häst eller hundtjejjer över axeln som kommer på att njäää det kanske skulle vara snyggare...
och att då behöva ha en maskin som man måste överföra från datorn kan slita ens hår.
det var nog just det som gjorde att jag vägrade brodera sådanna, men jag har lite svårt för velande iofs, och att behöva ranta till datorn o ladda ner på ett card, precis när man e klar så säger nån näääe, och börja om igen.. huva..

Designer one är ett bra textbrodyr maskin, inte så jätte dyr, finns många mellan 22-35.000 med garanti kvar, lätta att texta med och med ramar där ett långt hästnamn får plats, enkelt att få in 2 rader med text oxå.. vill man sedan kombinera med blider börjar det bli knapert med plats, men annars e det en kalas maskin.spec om man e nöjd med att bara texta o göra mindre brodyrer..

Ska man däremot ha den för verksamhet o skriva massor av text eller på en mässa typ, skulle jag satsa på en 6 nålars, då¨raskar det på vilket det nog bör göra om man har mykt beställningar.
för om man ska ha företag e nog tid viktigare än investeringen...
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:58.