![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tygkataloger
Hejsan!
Jag tänkte bara höra om det finns några som vet om det finns några bra tyg-kataloger som man kan beställa? Funkar det bra att beställa tyg? Även om det finns någon som känner till om det finns några bra tygaffärer i Gävle, sandviken, uppsala trakten (förutom Olssons)? /Isabell |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
furulunds har ju en ganska bra sådan
www.furulundsmodetyger.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Stoff&Stil har dels en katalog för modetyger, dels en för hemtextil. Katalogerna kan du beställa på deras hemsida och där kan du också handla hemtextil i deras internetbutik.
Stoff&Stil |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
tyger
hej
det finns en affär i Uppsala som heter Tygomania Mycke bra priser från 10 kr meter.Mars månad ut är det 30% på allt utom 10-kroners.Så skynda fynda. Dom håller till på Kungsgatan. Om du kommer norrifrån ta av i rondellen mot Tunabackar åk rakt fram till du kommer till nya polishuset sväng till vänster vid trafikljus och till höger i rondellen nu är du ute på Kungsgatan åk rakt fram till du ser Rätt Pris på höger hand ta av mot vänster vid trafikljuset.Det är 2 eller 3:e huser på höger hand.passerar du järnvägen har du åkt för långt. eva |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack så hjärtligt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack Eva, där fick jag svar på en fråga. Sist jag var på Tygomania var affären helt urblåst och inget anslag om vad som hänt. De har alltså flyttat!! Hm, undrar om de fortsätter med sina låga priser då de flyttat till förmodligen dyrare hyra?! Sist jag var där fick jag ett kavaj/byxtyg av god kvalite för 30:-/m!! Det kallar jag prisvärt. Övriga tygaffärer i U-a håller löjligt höga priser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
undrar jag med det här med att beställa tyger. bor också i gävleborg och utbudet är ju rent löjligt.
det jag eftersöke är tyg i naturliga material, typ t-shirttyg, jeanstyg.. finns det hos de nämnda postorderbutiker? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:54.